To Demi and Ashton Foundation ξεκίνησε την διαδραστική καμπάνια “Real Men Don’t Buy Girls” ( «Οι Αληθινοί Ανδρες δεν αγοράζουν Κορίτσια»), με στόχο να ενημερώσει το κοινό για την παιδική σεξουαλική δουλεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πρόκειται πιο συγκεκριμένα για τη νέα πρωτοβουλία του φιλανθρωπικού ιδρύματος του Αστον Κούτσερ και της Ντέμι Μουρ οι οποίοι θέλοντας να πολεμήσουν το τραγικό αυτό φαινόμενο, κάλεσαν τους φίλους και συναδέλφους τους να βοηθήσουν. Διάσημα ονόματα όπως ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, τον Τζέιμι Φοξ και τον Σον Πεν και άλλες, πολλές ακόμη διασημότητες, μεταξύ των οποίων οι Μπράντλεϊ Κούπερ, Τομ Σέλεκ, Χάρισον Φορντ και Μπρους Γουίλις δέχθηκαν να αφυπνίσουν τις συνειδήσεις πρωταγωνιστώντας σε βίντεο όπου κάνουν διάφορες ανορθόδοξες εργασίες.

«Η υπόθεση είναι ότι η δουλεία είναι ένα θέμα του παρελθόντος. Αλλά υπάρχουν πολύ περισσότεροι σκλάβοι στον κόσμο σήμερα. Υπάρχουν 27 εκατομμύρια άνθρωποι που τους εκμεταλλεύονται ως δούλους» δήλωσε ο Αστον Κούτσερ στους δημοσιογράφους όταν παρουσιάζε την καινούρια καμπάνια η οποία όχι μόνο στρέφεται εναντίον της παιδικής πορνογραφίας και κάθε μορφής σεξουαλικής εκμετάλλευσης των παιδιών αλλά και γενικότερα κατά του δουλεμπορίου ανδρών και γυναικών. Ενα πράγματι σκληρό και αδιανόητο φαινόμενο για το οποίο, όπως είπε και ο Κούτσερ, «δεν γίνεται να ζεις σε αυτόν τον κόσμο και να μην κάνεις κάτι γι’αυτό».

Ο Kutcher άρχισε την κινητοποίησή του όταν τυχαία είδε ενα τηλεοπτικο ντοκιμαντερ για σωματεμπορία στην Καμπότζη.

“Έβλεπα έξι και επτά ετών, κορίτσια να βιάζονται για το κέρδος», είπε σε συνέντευξή του ο Kutcher. “Είπα στον εαυτό μου: Δεν θέλω να ζω σε έναν κόσμο όπου αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και δεν κάνω τίποτα γι ‘αυτό.”

Η Moore και ο Kutcher άρχισαν να ερευνούν το θέμα περαιτέρω, και ανακάλυψαν ότι, στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο, 300.000 κορίτσια βρίσκονται υπό δουλεία και πωλούνται για σεξ, ενώ πάνω από ένα εκατομμύριο κορίτσια εκπορνεύονται σε όλο τον κόσμο. Αυτή η βιομηχανία εισπράττει 39 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

“Η μέση ηλικία ενός κοριτσιού που συμμετέχουν στο εμπόριο του σεξ είναι 13”

Ο Kutcher ελπίζει οτι μέσα απο τη διασκεδαστική πλευρά της καμπάνιας θα καταφέρουν να περάσουν το μήνυμα σε χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως.

Δείτε παρακάτω τα σχετικά βίντεο της καμπανιας.

Love,

Sources: http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=395388, http://socialtimes.com/real-men-don%E2%80%99t-buy-girls-youtube-campaign-takes-on-sex-slavery_b57152, http://www.huffingtonpost.com/2011/04/11/ashton-kutcher-demi-moore-trafficking_n_847291.html, http://demiandashton.org/realmen