Τα doodles είναι ξεχωριστές εκδόσεις του λογοτύπου της Google που εμφανίζονται στην αρχική της σελίδα.
Το Doodle 4 Google είναι ένας διαγωνισμός ανοιχτός για όλους τους μαθητές στην Ελλάδα, από 6 ως 18 ετών, που έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους για να σχεδιάσουν το λογότυπο της Google. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι «Η Ελλάδα μου» και θα πρέπει το doodle το οποίο θα σχεδιάσουν οι μαθητές να αντικατοπτρίζει την δική τους άποψη για την Ελλάδα.
Η ψηφοφορία του κοινού βοηθά στον καθορισμό ενός νικητήριου doodle από κάθε ομάδα. Αυτοί οι 4 μαθητές είναι οι εθνικοί φιναλίστ και ένας από αυτούς θα ανακηρυχθεί ο εθνικός νικητής από τη Google. Η τελετή ανακοίνωσης του τελικού νικητή θα πραγματοποιηθεί στις 13 Μαΐου 2013.
Ο διαγωνισμός Doodle 4 Google είναι ανοιχτός σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές σχολείων στην Ελλάδα ηλικίας 6 έως 18 ετών.
Τα έργα θα κριθούν ξεχωριστά ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκει ο μαθητής:
Ομάδα I: 1η-3η δημοτικού
Ομάδα II: 4η-6η δημοτικού
Ομάδα III: Γυμνάσιο
Ομάδα IV: Λύκειο
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις.
Στην πρώτη φάση οι κριτές μας θα επιλέξουν τα 60 καλύτερα έργα – 15 από κάθε ομάδα.
Στη δεύτερη φάση τα 60 καλύτερα doodles (15 από κάθε ομάδα) που έχουν επιλέξει οι κριτές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Doodle 4 Google (www.google.gr/doodle4google) και θα αξιολογηθούν από το κοινό με online ψηφοφορία, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 15 Απριλίου – 7 Μαΐου 2013. Κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας θα έχει δικαίωμα να ψηφίσει ένα doodle από κάθε κατηγορία. Με βάση τα αποτελέσματα της online ψηφοφορίας θα αναδειχθούν οι 4 εθνικοί φιναλίστ, ένας από κάθε ομάδα.
Η ιστορια πισω απο τα doodles
Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία των doodles; Το 1998,οι ιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin ήθελαν να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν καθώς ήθελαν να πάνε στο Burning Man φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα. Έτσι τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο (stick figure drawing) πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται «εκτός γραφείου». Οι χρήστες, παρά το αρχικό ξάφνιασμά τους, αντιμετώπισαν με ενθουσιασμό την αλλαγή στο κλασικό λογότυπο της Google καθώς και την «παιχνιδιάρικη» διάθεση της τότε νεαρής εταιρίας.
Το 2000, ο Larry και ο Sergey διόρισαν τον Webmaster Dennis Hwang ως επικεφαλή της ομάδας των doodles και δώδεκα χρόνια αργότερα, η ομάδα έχει εξελιχθεί σε ένα μεγάλο τμήμα εικονογράφων (τους doodlers) και μηχανικών, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει πάνω από 1000 doodles.
Καποια απο τα doodles που διαγωνιζονται.
Για περισσοτερες πληροφοριες καντε κλικ http://www.google.gr/doodle4google/index.html