Ο Gever Tulley είναι ιδρυτής ενός καλοκαιρινού προγράμματος για παιδιά. Στη “Σχολή μαστορέματος” τα παιδιά μπορούν να φτιάξουν και να κατασκευάσουν ότι έχουν σκεφτεί. Αυτο το 9λεπτο βίντεο αποτελεί μια ενδιαφέρουσα τοποθέτηση σχετικά με τους αυστηρούς κανόνες προστασίας στα παιδιά και την σχέση τους με την δημιουργικότητα. Δείτε το!
“Παρα τον προκλητικό της τίτλο αυτή η παρουσίαση αφορά στην πραγματικότητα στην ασφάλεια και τα μικρά απλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε ώστε να αναθρέψουμε τα παιδιά μας να γίνουν δημιουργικά, με αυτοπεποίθηση και να έχουν τον έλεγχο του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκονται.”

Τα 5 επικίνδυνα πράγματα:

  • Παίζοντας με την φωτιά: Καθοριστική στιγμή στην προσωπική ιστορία κάθε παιδιού.
  • Να έχεις έναν σουγιά: Είναι σπάτουλα, είναι κατσαβίδι, εξεταστικό εργαλείο.
  • Να πετάς ένα ακόντιο: ‘Εχει δειχθεί ότι ενισχύει τον πρόσθιο και τοιχωματικό λωβό του εγκεφάλου που ευθύνονται για την οπτική οξύτητα, την αίσθηση των τριών διαστάσεων και την δομική επίλυση των προβλημάτων.
  • Αποσυναρμολόγηση συσκευών: Η διερεύνηση στο τι ίσως χρησιμεύουν (τα κομμάτια) είναι πολύ καλή εξάσκηση των παιδιών για να αποκτήσουν την αίσθηση της κατανόησης. Ακόμα και για πράγματα σύνθετα η αίσθηση ότι κατανοούν τα πράγματα απο τα οποία αποτελούνται δημιουργεί την πεποίθηση ότι θα κατανοήσουν και το σύνολο.
  • “Παραβιάστε” το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων: Τυπικά το να μετατρέψεις ένα μουσικό κομμάτι απο το cd σου σε mp3 για να το ακούς στον υπολογιστή σου αποτελεί “παράνομη” πράξη. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι οι νόμοι πρέπει να ερμηνεύονται.
  • Να “οδηγείς” αυτοκίνητο: Συμβαίνει την ίδια εποχή που αρχίζουν να ενδιαφέρονται για πράγματα όπως οι δεινόσαυροι. Αυτά τα μεγάλα πράγματα στον έξω κόσμο που προσπαθούν να τα κατανοήσουν.

Love,

L.

Sources: http://dyslexiaathome.blogspot.com/2011/11/5.html?spref=fb

Advertisements